Tuesday 11 December 2012

Mosterd gemaak

Sommer om in die yskas te hê vir die oorskiet koue vleis van OuKrismis se kreuntafel.  Koue vleis,  eintlik enige koue kos, vra vir ekstra geur.  Mens moet mos proe……op ‘n snytjie vars plaasbrood.  In di e yskas is van  die vorige dem se cooked salami oor.  Ek is gelukkig, daar is ‘n paar roketblare in die tuintjie by die agterdeur……wat die poue nie ogevreet het nie.  Ek sien vanoggend Henkie het die kruietuin probeer pantser, met doringtakke toegepak.  Kobus kry maar weer oorskiet beesskenkels…..dit het nie net by mosterd proe gebly nie.

plaas  mosterd.
3 groot eiers
200 ml wit suiker
250 ml wit asyn
80 ml Engelse mosterdpoeier.
15 ml koekmeelblom

Klits eiers , suiker en asyn baie goed saam.  Maak die mosterd, koekmeel en sout met ‘n bietjie koue water aan en meng goed.  Roer alles bymekaar en klits goed.  Kook mengsel oor stadige hitte terwyl gedurig geroer word.
·        Ek kroek…..maak my mosterd mooier en lekkerder.  Roer sommer ‘n paar lepelsvol gekoopte  sademosterd by.
Terloops, die cooked salami is hoofsaaklik van wildsvleis gemaak.  Die vet is varkspek….ek het geleer varkvet het onversadigde vetsure .  Goed, of nie sleg nie?,  vir die ouens wat sukkel met hartsiektes en ander hartsake….   

Plattelandse suurlemoene kos R2.00 of R2.50 een!  In die winter kook ek baie suurlemoenstroop.  Niks lekkerder vir die warm Karoo somersdae nie.  Behalwe boorgatwater.



No comments:

Post a Comment